AÖF PLATFORMU sitesi Açık Öğretim Fakültesi öğrencileri için oluşturulmuş interaktif bir içeriğe sahiptir. DUYURULAR, AÇIKÖĞRETİM ORTAK BULUNAN DERSLER DERS NOTLARI, 2 YILLIK BÖLÜMLER DERS NOTLARI, 4 YILLIK BÖLÜMLER DERS NOTLARI, ATATÜRK ÜNİVERİSTESİ (AÖF), AÖF DİĞER BİLGİLER, SINAVLAR ve TENESÜF olarak 7 farklı bölümden oluşan bu sitede Açık Öğretim Fakültesi öğrencilerinin bilgi paylaşımı yapmasını amaçlanmaktadır.

Web sitemizde aöf hakkında bilgilere ulaşabileceğiniz gibi aöf sınav soruları paylaşımı da yapabilirsiniz.

DUYURULAR bölümünde site içerisinde yapılan değişikliklerle ilgili duyuruların yanı sıra AÖF Kitapları alış-satış bölümü de bulunmaktadır.

AÇIKÖĞRETİM ORTAK BULUNAN DERSLER DERS NOTLARI bölümünde ise ortak alınan derslerin aöf sınav soruları paylaşımının dışında ortak alınan derslerle ilgili bilgi paylaşımı da yapılmaktadır.

2 YILLIK BÖLÜMLER DERS NOTLARI bölümünde 2 yıllık Meslek Yüksek Okulları’nda görülen derslerin açıköğretim çıkmış sorular paylaşımıyla beraber 2 yıllık aöfMeslek Yüksek Okulları hakkında geniş bilgiler yer almaktadır.

4 YILLIK BÖLÜMLER DERS NOTLARI bölümünde ise aynı şekilde 4 yıllık fakülte derslerinin aöf sınav soruları paylaşımı ile açıköğretim çıkmış sorular paylaşımı yapılmaktadır. Ayrıca öğrencilerin bu bölüm sayesinde derslerinden zorlanmadan geçmeleri amaçlanmıştır.

ATATÜRK ÜNİVERİSTESİ (AÖF) bölümünde Erzurum Atatürk Üniversitesi hakkında bilgilerin yanı sıra Meslek Yüksek Okulları’yla beraber 4 yıllık fakültelerin  aöf sınav soruları paylaşımı yapılmaktadır.

AÖF DİĞER BİLGİLER bölümünde ise aöf hakkında çeşitli bilgilere ulaşabileceksiniz.

SINAVLAR bölümü ise tamamen farklı bir alana yönelerek KPSS, ALES ve DGS gibi belli başlı sınavlar hakkında bilgi vermektedir. Ve aynı zamanda bu bölümde çıkmış sınav soruları yer almaktadır.

TENEFÜS bölümü üyelerimizden gelen talep doğrultusunda oluşturulmuş bir bölümdür. Bu bölümde aöf , açıköğretim çıkmış sorular ve aöf sınav soruları hakkında hiçbir paylaşım bulunmamaktadır. Tamamen öğrencilerimizin kafasını rahatlatmak amacıyla kullanıldığı bir bölümdür.

Sitemiz aöf , açıköğretim çıkmış sorular ve aöf sınav soruları ağırlıklı bir site olmakla beraber aöf konusunda uzman bir ekibe sahiptir.

aöf , açıköğretim çıkmış sorular ve aöf sınav sorularıile alakalı her türlü soru, sorun, görüş ve önerilerimizi site yönetimine bildirmek için tıklayınız. Uzman ekibimiz sizden gelen her mesajı titizlikle okuyarak en kısa sürede geri dönüş sağlayacaktır.

